Condoleancemap



Kleine moeite, grote betekenis: ‘Geef nabestaanden een herinneringsbox mee’

Herinneringsbox wood

Als (uitvaart)ondernemer ben je continu op zoek naar manieren om je klantenkring te vergroten. Een van de meest ‘warme’ manieren is via mond-tot-mond reclame. Maar hoe stimuleer je zoiets het beste? Ik dit stuk vertel ik je over een simpele manier, aan de hand van een persoonlijk verhaal:

Toen een vriendin van mij haar zoon op jonge leeftijd verloor, wilde ik haar iets geven waar zij zijn persoonlijke dingen in kon bewaren.

Dit was de Herinneringsbox.

Een paar maanden daarna sprak ik haar weer op een verjaardag en dit was het eerste dat zij tegen mij zei: “Raymond, ik ben je zo dankbaar voor die box. Zo nu en dan open ik de box, bekijk ik zijn spulletjes en komen er weer warme herinneringen naar boven.”

“Het was voor jou misschien iets kleins, maar voor mij van grote betekenis.”

Stel je nu eens voor dat het logo van jouw uitvaartonderneming (subtiel) op zo’n box zou staan. En dat je die na afloop als presentje kan meegeven aan de nabestaanden. 

Elke keer dat zij die box weer pakken, zien ze jouw naam staan. Zo bouw je ook, zonder dat je er zelf actief bij bent, aan je naamsbekendheid.

Herinnerings box antra wood

Dit is een voorbeeld van hoe zo’n box er uit kan zien. Vanaf slechts 25 stuks al compleet op maat leverbaar, voorzien van je eigen opdruk:

Wil je ontdekken hoe dit er voor jou uit kan zien? Mail of bel mij dan op: sales@condoleancemap.nl en +31 299 463 622 en ik leg je graag uit wat mogelijk is.